12.5.13

Diumenge de pozole

Probablement no es tracta del plat favorit de l'Indiano, però avui, quan li han posat davant això,



doncs ha tingut un punt d'emoció, s'ha aixecat de taula, i ha plantificat dos petons a l'amfitriona.

Després ha tornat a seure a taula, ha afegit al plat una mica de salsa verde, de ceba talladeta i d'enciam en juliana, i ho ha regat amb el suc de medio limón (al vell Món en diem llima).

S'ha aturat a observar l'obra d'art. Li ha fet una foto, i ha comentat que allò mereixia que, després d'una llarga pausa, reprengués el blog. Ha pensat en M. dels S. B. i C., que tant l'ha animat a continuar amb la feina, i pausadament, amb cerimònia, sense pressa, ha començat a degustar el POZOLE!

I així han començat un dinar i una tarda memorables.

Foto: Berenguer Camps



2 comentaris:

PS ha dit...

Bon dia! he llegit el procés de cocció del pozole i deu ser tot un experiment aquest esclat en flor del gra de blat (de moro).Em fa pensar que la digestió deu ser tranquil·la si el gra s´ha obert dins de l´olla ;-)

Jo també t´animo a què segueixis escrivint, Berenguer, aprenia coses molt interessants a casa teva.

una abraçada

Jose Alexander ha dit...

Gracias, administrador del blog, por esta maravillosa publicación. Como muestra de gratitud por cómo mi esposa se salvó del síndrome de ovario poliquístico, el trastorno gastrointestinal y el herpes, decidí comunicarme con quienes aún padecen esto.
Mi esposa sufrió el síndrome del ovario poliquístico en el año 2013 y fue realmente duro y desgarrador para mí porque ella era mi todo y los síntomas eran terribles, siempre se quejaba de una menstruación abundante y siempre le costaba conciliar el sueño. Probamos varias terapias prescritas por nuestro neurólogo pero ninguna pudo curarla. Busqué una cura y vi un testimonio de alguien que se curó y tantos otros con problemas similares en el cuerpo, y me dejaron el contacto de este médico que tiene la cura para pcos. Nunca imaginé el síndrome de ovario poliquístico. no tiene una cura natural hasta que lo contacté y me aseguró que mi esposa estará bien. Obtuve el medicamento a base de hierbas que me recomendó y mi esposa lo usó y en un mes estaba completamente bien, incluso hasta este momento está tan llena de vida. sindrome de Ovario poliquistico. tiene una cura y tiene una cura a base de hierbas para el herpes, el VIH/SIDA, la diabetes, las enfermedades neurológicas, el cáncer, el dolor de espalda, la EPOC, el Parkinson y otras enfermedades. Puede visitar el sitio web del centro herbal Dr. Itua para leer más www.drituaherbalcenter.com o enviar un correo electrónico drituaherbalcenter@gmail.com sobre cómo obtener el medicamento. Gracias administrador por un blog tan informativo.